شرکت پنتون از رنگ سال 2022 در قالب NFT رونمایی کرد

شرکت پنتون از رنگ سال 2022 در قالب NFT رونمایی کرد

رنگ very peri به‌عنوان رنگ سال 2022 از طرف شرکت پنتون معرفی شد. Very peri آبی بنفشی به رنگ گل پریوش می‌باشد. در رنگ سال ۲۰۲۲، وفاداری و ثبات آبی با شور و هیجان و نشاط قرمز ترکیب شده است.⠀

همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید،امکانات گسترده‌ای را که در برابر ما قرار دارد برجسته می‌کند.

این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است.

  • چرا که بعد از شیوع ویروس کرونا زندگی همه ما دچار دگرگونی شده و حالا از یک دوره که شدیدا همگی منزوی و به دور از اجتماع بوده‌ایم بیرون آمده‌ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستن.
  • این رنگ به ما اعتماد به نفس می‌بخشد و روح خلاق ما را زنده می کند، تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید جدیدی به زندگی بعد از کرونا داشته باشیم.

 

رنگ سال 2022

در حالی که آبی بنفشی Very Peri اولین رنگی است که پنتون به یک NFT تبدیل کرده است، آخرین رنگ هم نخواهد بود

پنتون، توسعه‌دهنده سیستم تطبیق رنگ مدرن، رنگ را از طریق مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاکچین تزوس منتشر می‌کند.

در حالی که تزوس به دلیل اجماع اثبات سهام، خود را به‌عنوان بلاکچین «سبز» معرفی می‌کند، امروز از رنگی متفاوت از آبی، “Very Peri” رونمایی کرده است.

این مجموعه دارای NFT هایی است که توسط هنرمند Polygon1993 طراحی شده است، که از این رنگ در آثار هنری خود استفاده می کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، پنتون می‌گوید از تزوس به عنوان شبکه بلاکچین منتخب خود برای شبکه‌ای “سریع، ایمن و کارآمد” استفاده کرده است

شرکت پنتون از رنگ سال 2022 در قالب NFT رونمایی کرد

لوری پرسمن (Laurie Pressman) معاون مؤسسه رنگ پنتون، در بیانیه‌ای گفت: “ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی رنگ سال پنتون ما نشان‌دهنده نوآوری و تحول جهانی است که در حال وقوع می باشد.”

تزوس روز سه‌شنبه زمانی که یوبی‌سافت بلاکچین را برای استقرار NFT‌های درون بازی در عنوان «Tom Clancy: Ghost Recon» برای اولین بار انتخاب کرد، خبرساز شد و باعث رشد قیمت در XTZ، رمزارز اصلی بلاکچین تزوس شده است.



دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.