انواع کیف دستی که حتما باید داشته باشید!

خرید کیف دستی

حتماً شما هم در کمد خود، تعداد زیادی کیف دستی دارید. در واقع این اقلام از پرطرفدارترین استایل ها در میان خانم ها هستند. آیا می دانید انواع کیف دستی را چگونه باید انتخاب کنید؟ از نظر شما یک کیف خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین گزینه جهت انتخاب مناسب ترین نوع، آشنایی با انواع کیف دستی است. در این مقاله قصد داریم ده نوع از پرکاربردترین آن ها را معرفی کنیم.

این اقلام عبارتند از:

  •  چرمی
  • کیف دستی کوچک
  • رودوشی یک طرفه
  •  مجلسی
  • حصیری
  • رودوشی متوسط
  • کوله راحتی
  • دم دستی
  • برند
  • رنگی

کیف دستی چرمی روز

اگر به دنبال وسیله ای هستید که هر آنچه را که می خواهید را درون آن جای دهید؛ این مدل، انتخاب بسیار خوبی است. لپ تاپ، لوازم آرایشی و کتاب های شما به خوبی در این مدل جای می گیرند. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید؛ رنگ آن است. پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره را انتخاب کنید. در این صورت کیف شما همیشه تمیز به نظر می رسد.

کیف دستی کوچک

اگر تصمیم دارید رنگ های متنوعی را با کمترین هزینه امتحان کنید؛ بهترین گزینه همین است. انواع کیف دستی کوچک و سبک با مد روز سازگاری زیادی دارند. یکی از معایب آن شاید کم جا بودن آن ها باشد. اما اگر یکی از انواع جیب دار آن را خریداری کنید؛ دیگر نگران لوازم آرایشی و گوشی گران قیمت خود نخواهید بود.

رو دوشی یک طرفه

یکی از راحت ترین و کاربردی ترین انواع کیف دستی، کیف یک  طرفه است. آزادی عملی که این رودوشی به شما می دهد؛ فوق العاده است. اگر می خواهید یک رودوشی یک طرفه بخرید؛ به استحکام بند آن توجه کنید. بهترین سایز انواع کیف های رودوشی اندازه متوسط آن ها است. زیرا ابعاد و وزن مناسبی دارد.

انواع کیف دستی که حتما باید داشته باشید!

انواع کیف دستی

مجلسی

حتماً برایتان پیش آمده که در یک مهمانی، به خانمی با یک کیف دستی شیک و براق چشم بدوزید. مدل های مجلسی از انواع مناسب تری محسوب می شوند که شاید در طول سال فقط چند بار از آن ها استفاده کنید. دست به جیب شوید! یک کیف دستی مجلسی شیک بخرید و تمام سال مانند ستاره ای بدرخشید.

حصیری

تصور کنید که در یک روز گرم تابستان قصد رفتن به خرید یا یک آب تنی در ساحل را دارید. بهترین انتخاب در آن لحظه، داشتن یک کیف سبدی خنک و راحت است. در این صورت امکان دارید هر چقدر که دوست دارید؛ تنقلات داخل آن بگذارید و از آن لذت ببرید.

 رودوشی سایز متوسط

اگر شما یکی از طرفداران رودوشی ها هستید؛ استفاده از سایز متوسط آن به عنوان کیف دستی یک انتخاب هوشمندانه است.

نیازی نیست به دنبال طرح های خاص و گران انواع کیف دستی باشید. این مدل با هر نوع پارچه ای، زیبا و ایده آل است. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید؛ سلیقه شما و قیمت آن است.

کیف دستی جادار و شیک

هر خانمی به یک کیف دستی بزرگ و جادار نیاز دارد. همیشه موقعیتی پیش می آید که وسایل زیادی داشته باشید. آن لحظه حتما آرزو می کنید که کاش یک وسیله جادار و بزرگ همراه داشتید. درنتیجه قبل از اینکه در چنین وضعیتی قرار بگیرید؛ یک کیف دستی بزرگ و البته سبک بخرید.

انواع کیف دستی که حتما باید داشته باشید!

خرید کیف دستی

کوله راحتی

یکی از راه هایی که باعث می شود احساس راحتی بیشتری کنید؛ استفاده از یک کوله به عنوان کیف است. با این کار علاوه بر اینکه سبک شخصی خودتان را حفظ می کنید؛ آزادی عمل بیشتری هم خواهید داشت.

 
برند انواع کیف دستی

معمولاً زمانی به سراغ یک برند می روید که می خواهید خاص به نظر برسید.

در واقع انواع کیف دستی دارای برند کاربرد متفاوت تری از کیف های عادی ندارند! تنها تفاوت آن ها در خاص بودن است. مدل هایی با برند چنل و بریکین معمولاً جز پرطرفدارترین برندها هستند.

انواع کیف دستی رنگی

اگر با رنگ ها آشنایی داشته باشید؛ با انتخاب یک کیف زیبا، بهترین استایل را برای خود می سازید.

هر رنگی به نوعی بیانگر روحیه و شخصیت شما است. برای مثال رنگ های شاد روحیه بخش هستند.

با این حال انتخاب رنگ کیف کاملا سلیقه ای است.

بنابراین بهتر است با رنگ لباس شما هم خوانی داشته باشد.

انتخاب کیف دستی در یک نگاه

در مقاله ای که همراه شما بودیم؛ کاربردهای مختلف کیف دستی را بررسی کردیم.

استفاده از این نوع کیف ها معمولاً به شرایط و مکان بستگی دارد. اینکه چطور بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم؛ به عوامل زیادی مانند: سلیقه، هزینه، راحتی و کاربردی بودن آن بستگی دارد.

برای دیدن انواع کیف دستی به کیف روم مراجعه کنید.

دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.