کیف دستی ‌و نحوه ی مرتب کردن آن(مخصوص نوجوان‌ها)

کیف دستی

انتخاب یک کیف دستی مناسب، جلوه‌ای زیبا به پوشش شما می‌دهد. یک کیف خوب باید علاوه بر ظاهر زیبا و مناسب، با نوع فعالیت‌های روزانه شما هماهنگی داشته‌باشد. اگر در دوره نوجوانی به سر می‌برید، مطمئناً دوست دارید بدانید چگونه وسایل داخل کوله‌تان را مرتب کنید. جهت آموزش قدم به قدم این کار، با ما همراه باشید.

اگر کیف بیشتر نوجوان‌ها را بررسی کنید؛ وسایل تقریبا مشابهی را می‌یابید که بین همسالان یکسان هستند. این اقلام شامل:

·         گوشی موبایل

·         هندزفری

·         بطری آب

·         کتاب

·         دفتر یادداشت

·         پد بهداشتی

·         لوازم ‌آرایشی

·         کرم ضد آفتاب

·         کیف پول

مرتب کردن این وسایل، کار بسیار ساده‌ای است. کافی‌است قدم‌به‌قدم پیش بروید.

قدم اول: یک کیف دستی خوب بخرید

با تنوع زیادی که در مغازه‌ها وجود دارد؛ خرید یک مدل خوب و کارآمد، بسیار راحت است. کافی‌است کمی وقت بگذارید و متناسب با سلیقه و شکل اندام خود، یک کیف زیبا و مناسب بخرید.

قدم دوم: وسایل مدرسه‌تان را جمع‌آوری کنید

برای اینکه وسایل‌تان به راحتی در کیف دستی جای بگیرد؛ ابتدا آن‌ها را مرتب کنید. هر کدام از آن‌ها را داخل یک پوشه جداگانه بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند که وسایل بیشتری را داخل کیف جای دهید و راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

قدم سوم: یک جامدادی داشته‌باشید

جهت مرتب‌کردن مدادها، پاک‌کن، خط‌کش و قلم‌موی نقاشی از یک جامدادی جادار استفاده کنید. در این‌صورت از لوازم مهم و با ارزش خود نیز محافظت می‌کنید.

قدم چهارم: یک کیف لوازم‌آرایش تهیه کنید

طبیعی‌است که بخواهید لوازم آرایش‌تان را همراه خود داشته ‌باشید. یک کیف زیبا و کوچک برای آن تهیه کنید و با خیال راحت آن را داخل کیف دستی قرار دهید.

کیف دستی ‌و نحوه ی مرتب کردن آن(مخصوص نوجوان‌ها)

قدم پنجم: کیف ‌پول جادار

کیف‌ پول طبیعتاً تنها جهت قرار‌ گرفتن پول ساخته ‌نشده‌است. کارت‌های ارتباطی، کارت‌مدرسه، عکس‌های کوچک و حتی کلید خود را داخل آن بگذارید.

قدم ششم: بطری آب و میان وعده

مطمئناً هنگامی که کیف دستی خود را برای وعده ناهار باز می‌کنید؛ دوست ندارید خرده‌های ساندویچ را میان انبوهی از کتاب‌ها و وسایل ببینید. راه‌حل ساده این است که خوراکی و بطری آب را با یک کش به یکدیگر ببندید.

قدم هفتم: استفاده از لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی زیادی است که در طول روز ممکن‌است به آن احتیاج پیدا کنید. پد بهداشتی و دستمال ضدعفونی‌ را داخل یک محافظ مناسب قرار دهید. در این‌صورت تمیز می‌مانند.

قدم هشتم: یک کتاب خوب

اکنون که وسایل خود را دسته‌بندی کردید؛ یک کتاب مفید و با ارزش در جای خالی کیف‌تان جای دهید.

قدم نهم: وسایل سرگرم‌کننده

گاهی افراد برای اینکه در موقعیت‌های مختلف، سرگرم شوند؛ وسایل سرگرمی و تفریحی خود را که در جیب جای می‌شوند را با خود به‌همراه می‌آورند. بنابراین بهتر است جایی برای آن‌ها خالی بگذارید.

قدم دهم: کلیدها

اکنون کیف دستی شما جای کافی برای تمام کلیدهایتان دارد. هر کدام که ضروری تر است را بردارید.

قدم یازدهم: وسایل صوتی

شاید قبلاً کیف‌تان آن قدر شلوغ بود که به زحمت گوشی و هندزفری‌تان را پیدا می‌کردید. حالا شما با یک کیف مرتب روبرو هستید که برای گوشی، آی‌پد و هدفون و بسیاری از وسایل دیگر به اندازه کافی جا دارد.

قدم دوازدهم: قرص نعناع

از آنجایی که در مدرسه اجازه جویدن آدامس ندارید؛ یک بسته قرص نعناع همراه خود داشته ‌باشید.

قدم سیزدهم: عینک

لنزها و عینک چشم از وسایل حساس به حساب می‌آیند. پس یک محافظ خوب تهیه کنید و جای مطمئن و مناسبی را در برای آن‌ها در نظر بگیرید.

قدم چهاردهم: دوربین

یک دوربین و فرهنگ لغت کوچک از وسایلی هستند که حتماً به کارتان می‌آیند. آن‌ها را فراموش نکنید.

کیف دستی

قدم پانزدهم: عینک آفتابی و چتر

عینک آفتابی و چتر یکی از لوازم مورد‌نیاز شما است. مناسب با سایز کیف دستی‌تان، یک چتر تاشو بخرید. در این‌صورت هیچ وقت زیر باران خیس نمی‌شوید.

قدم آخر: لذت ببرید

داشتن یک کیف دستی مرتب و منظم نشانه شخصیت شما است. در نوشتاری که همراه ما بودید؛ با چگونگی مرتب‌کردن کیف مدرسه آشنا شدیم. شناخت وسایل ضروری و غیرضروری به شما کمک می‌کند که با کمترین زحمت همیشه آنچه نیاز دارید؛ در دسترس‌تان باشد. کیف روم به شما در انتخاب کیف مورد نیازتان کمک خواهد کرد.

دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.