کدام کیف برای اندام شما مناسبه؟

کدام کیف برای اندام شما مناسبه؟

 

 

طرفدارهای اندام‌شناسی دوباره سلام

خانم ها خیلی به خود اهمیت می دهند و در دنیا اندام زیبا برای یک زن مزیت محسوب می شود.اما اندام زیبا باید چگونه باشد؟ اکثر زنان به دنبال رسیدن به زیباترین فرم بدنی هستند.چندی پیش دانشمندان سعی کردند بر حسب معیارهای علمی و ریخت‌شناسی زیباترین چهره جهان را از میان مشاهیر معرفی کنند. این اتفاق برای تناسب اندام و فرم بدن هم افتاد.

طبق بررسی‌های انجام شده، برخلاف آنچه صنعت مدلینگ سعی می‌کند به مردم بقبولاند، زنان لاغر مورد علاقه مردها نیستند. بر اساس تحقیقات پژوهشگران دانشگاه تگزاس زیباترین اندام زنانه از نظر مردان اندامی با قد ۱.۶۸، دور سینه ۹۹، دور کمر ۶۳ و دور باسن ۹۱ سانتی‌متر است.

 

کدام کیف برای اندام شما مناسبه

میدونستید که اکسسوری‌ها هم تاثیر زیادی روی ظاهر ما دارند؟ پس امروز میخوایم بهتون نشون بدیم که چه نوع کیفی برای اندام شما مناسبه.

مثلث برعکس: چون شونه‌های پهنی دارید، از کیف‌هایی استفاده کنید که روی باسن قرار میگیره. مثل کیف کمری، کیف‌هایی با بند بلند و کلاچ.

مستطیل: شما باید به اندام خود انحنا بدین. کیف‌های بزرگ یا چرم نرم که روی هم میخوابه عالی هستند. همچنین از کیف‌هایی که برش‌ داره غافل نشید.

گلابی: توجه رو به سمت بالاتنه ببرید. از کیف‌هایی که بند کوتاه داره و جدیدا مد شده استفاده کنی

سیب: از کیف‌های ریز و مینی استفاده نکنید چون اندام شما رو حجیم‌ نشون میده. از چرم‌های سفت استقبال کنید و همچنین از کیف‌های بی‌فرم دوری کنید.

ساعت شنی: برای کیف شما واقعا خوش‌شانس هستید پس هرچه‌ که دوست دارید استفاده کنید.

اون تیک‌های روی عکس هم طبق ایتم‌ها و تناسبات استایل مشخص شده

کدام کیف برای اندام شما مناسبه?

شما از چه مدل کیفی استفاده میکنید؟

به نظرتون سایز کیف اهمیت داره؟


دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.