چانگ پنگ ژائو یا CZ کیست؟

چانگ پنگ ژائو یا CZ کیست؟

سرگذشت cz یا همان (Changpeng Zhao) یکی از جذاب ترین زندگی نامه های افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است. او با وجود ثروت بسیارش زندگی تجملی ندارد، در زندگی چانگ پنگ ژائو اثری از قایق تفریحی و ساعت های گران قیمت نیست، او متولد چین است و پس از مدتی همراه با خانواده اش به ونکوور کانادا مهاجرت کرده است.

ژائو در نوجوانی، روزها به عنوان یک کارگر در مک دونالد و شب ها در پمپ بنزین کار می کرد. ژائو فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه مک گیل است. در سال 2005 از کانادا به شانگهای (Shanghai) رفت و شرکت فیوژن سیستمز (Fusion Systems) را تاسیس کرد.

این شرکت سیستم های معملاتی پر استفاده برای برای کارگزاران ایجاد می کند.

در سال 2013، چانگ پنگ ژائو در حال بازی پوکر با بیتکوین آشنا شد و سعی در ورود و فعالیت هرچه بیشتر در دنیای کریپتو داشت. ابتدا به Blockchain.info پیوست، سپس او را با راجر ور و بن ریوز در پست مدیر ارشد فنی در OKCoin به کار مشغول شد.

در سال 2017 ، ژائو از تب داغ ICO ها بهره بسیاری برد و توانست میلیون ها دلار برای بابننس سرمایه جذب کند که در حال حاضر بزرگترین صرافی کریپتو در جهان است.

چانگ پنگ ژائو با دارایی بالغ بر 1.9 میلیارد دلار در جایگاه 22ام ثروتمندان سنگاپور است.

شما درباره CZ چه اطلاعات جذابی دارید ؟
با ما در بلاگ اتاق کیف به اشتراک بگذارید
.


دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.