نیکی کریمی در فرش قرمز برلین

نیکی کریمی در فرش قرمز برلین

نیکی کریمی روی فرش قرمزِ برلین اومد

نیکی کریمی از گذشته تا به امروز در جشنواره‌‌های خارجی حضور پر رنگی داشته و موفق به کسب جوایز شده و امسال هم، در برلین ۲۰۲۳ به عنوان فیلمساز حضور پیدا کرده تا بین ۲۶ فیلم برتر، اثری انتخاب کنه. نیکی کریمی، امسال به عنوان سخنران و اهدا کننده‌ی جوایز در مراسم shooting stars انتخاب شده بود.

هم‌چنین به عنوان حامی مراسم shooting stars انتخاب شده و قراره سخنرانی کنه

اوت‌فیتِ نیکی کریمی در فرش قرمز شامل پیراهنِ مخملِ ابروبادی با سیلوئت H بوده که بالاتنه‌ی چپ و راستی داشته. از یک اکسسوریِ سر شبیه تل پهن برای تکمیل این اوت فیت استفاده شده. تمرکز لباس در قسمت میانه اندام بوده که در قسمت پهلو به شکل چین و پیلی دیزاین شده بود.

تکه دانتل بالایی بینِ قسمتِ چپ و راستی یقه، بلاتکلیفه و می‌تونست طول بیشتری در بالاتنه داشته باشه تا زیبایی بصری بیشتری ایجاد کنه، لباس برش آزادی داره و فیت نیست و همچنین باتوجه به چین در قسمت پهلو، باعث پهن‌تر دیده شدن کمر شده، ژست خسته‌ی نیکی کریمی در فرش قرمز هم از مواردیه که نمیشه نادیده گرفت!

پیراهنِ یقه گردِ مشکی با پارچه‌ی پلیسه که سیلوئت A داشت، انتخابِ این بازیگر برای حضور در فرش قرمز بود. نکته‌ی قابل توجه در این پیراهن، کمربندِ پهن سرمه دوزی شده بود.

این مدل یقه گرد + پلیسه باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن فرم سینه‌ها میشه، ایده سِت بودن رنگ گوشواره با قسمتی از طرح کمربند هارمونی جذابی بین بالاتنه و میان تنه اندام ایجاد کرد.

این لوک، نسبت به اوت‌فیتِ شب اول از انسجام و تناسب بیش‌تری برخوردار بود؛ پیراهنی کلاسیک، متناسب با فرم اندامی و درس‌کدِ مراسم؛ شما هم مثل ما فکر می‌کنین؟

اوت‌فیتِ نیکی کریمی در برلین رو دوست داشتید؟

به این اوت‌فیت از ۱ تا ۱۰ امتیاز بدین


دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.