تاریخ جمعه سیاه ۲۰۱۹ : چه زمانی می توانید از قیمت های ویژه بهره مند شوید؟

تاریخ جمعه سیاه ۲۰۱۹ : چه زمانی می توانید از قیمت های ویژه بهره مند شوید؟

زمان زیادی به جمعه سیاه 2019 یا همان Black Friday نمانده و به نظر می رسد که قرار است این بار با شکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود. مهم ترین سوال درباره این رویداد تاریخ این رویداد است. بسیاری از مردم در کشور های اروپایی و به طور کلی کشور های خارجی منتظر چنین روزی برای خرید های خود هستند به ویژه این که کمی بعد از این بازه زمانی باید هدایای کریسمس خود را آماده کرده باشند!

بنابراین سوال اصلی درباره این رویداد بزرگ این است که تاریخ آن چه زمانی است و چقدر طول می کشد؟

اگر چه تعداد فروشندگان آنلاین و فیزیکی که با شروع شدن این رویداد تخفیف های خود را ارائه می کنند، زیاد است اما اگر تاریخ دقیق این رویداد یا مکان ها و وبسایت هایی که تخفیف دارند را نشناسید، نمی توانید از پیشنهاد های شگفت انگیز این دوران استفاده کنید و به عبارتی دیگر از غافله عقب می مانید!

تاریخ دقیق جمعه سیاه 2019

فروشندگان معمولا از تاریخ رسمی جمعه سیاه شروع به فروش های ویژه می کنند اما به مرور زمان کم نیستند فروشگاه هایی که حتی یک هفته دو هفته حتی یک ماه زودتر به استقبال این رویداد می روند.

باید بدانید حجم بزرگی از خرید ها در همان دقایق ابتدایی جمعه سیاه روی می دهد.

تاریخ جمعه سیاه سال 2019 عبارت است 8 آذرماه 1398

همچنین 11 آذرماه یعنی 3 روز پس از جمعه سیاه 2019 دوشنبه اینترنتی یا Cyber Monday فرا می رسد که رویداد مشابه جمعه سیاه است.

تاریخ جمعه سیاه ۲۰۱۹ : چه زمانی می توانید از قیمت های ویژه بهره مند شوید؟

در این بازه زمانی هزاران تلفن هوشمند، لپ تاپ، تلویزیون، تبلت، هدفون و… با قیمت های بسیار ویژه به فروش می رسد.

در انگلستان انتظار می رود که فروش های ویژه یک تا دو هفته پیش از این تاریخ شروع شود.

در دوشنبه اینترنتی هم باید تخفیف های خوبی ارائه شود ولی اکثرا این تخفیف در فروشگاه های ایالات متحده خواهد بود.

جالب است بدانید که طبق آمار هایی که وب سایت Picodi ارائه کرده است، در سال 2018، حدود 95 درصد از مردم در انگلستان درباره جمعه سیاه آگاه بوده اما آن هایی که از تاریخ دقیق آن اطلاع داشته اند، بسیار کمتر بوده اند.

چه زمانی آماده برای خرید باشیم؟

جالب است بدانید که بسیاری از مردم سر این موضوع که تاریخ جمعه سیاه دقیقا چه زمانی است مشکل دارند و به همین دلیل خیلی ها از این رویداد بی نصیب می مانند.

همانطور که گفتیم بسیاری از فروشگاه ها تا چند هفته جلوتر از تاریخ رسمی و مقرر به پیشواز این رویداد می روند و به همین دلیل خیلی زودتر از تاریخ گفته شده هم تمامی کالا ها به فروش می رسد.

طبق تحقیقات وبسایت Picodi اوج فروش در جمعه سیاه سال 2019 بین روز های پنج شنبه و جمعه و از ساعت 5 بعدازظهر خواهد بود.

جمعه سیاه 2019 در ایران

احتمالا طبق روال هر سال از فروشندگانی همچون دیجی کالا رویداد های مشابهی را خواهیم دید که البته به اعتقاد بسیاری از این نام ها در فروشگاه های ایرانی فقط به منظور جذب مشتری بیشتر استفاده می شود و در واقعیت تخفیف و فروش ویژه ای در کار نیست.

تاریخ جمعه سیاه ۲۰۱۹ : چه زمانی می توانید از قیمت های ویژه بهره مند شوید؟

خرید از فروشگاه های خارجی در جمعه سیاه 2019

شما می توانید کالا های دلخواه خود را به کمک وبسایت پی98 با قیمت های بسیار مناسب در جمعه سیاه 2019 خریداری کنید.

به این منظور می توانید اقدام به خریداری ویزا کارت، مسترکارت یا افتتاح حساب های وب مانی و پرفکت مانی، پی پال و شارژ هر کدام به میزان دلخواه کنید.

در این صورت می توانید به طور مستقیم خرید های خود را از وبسایت های مختلفی انجام دهید و از این تخفیف های استثنایی بهره مند شوید.

دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.