با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

سال‌های زیادی نیست که پدیده‌ای به نام اینترنت وجود داره اما توی همین مدت کوتاه، تغییرات زیادی رو به وجود آورده. فرآیند خرید هم یکی از چیزهاییه که با وجود اینترنت دچار تغییرات قابل توجهی شده. این روزها اکثر مردم ترجیح می‌دن به جای رفتن به فروشگاه‌های فیزیکی کالاهای مورد نیاز خودشون رو از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنن. با توجه به این که روز به روز به طرفداران این نوع از خرید اضافه می‌شه؛ شاید بهتر باشه بیشتر راجب خرید اینترنتی و مزایای اون بدونیم. توی این مطلب ما ۱۳ مورد از مزایای خرید اینترنتی رو براتون نوشتیم که ممکنه با خوندن بعضی‌هاشون حسابی غافلگیر بشین!

همیشه راحتی حرف اول رو می‌زنه!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

راحتی بزرگترین مزیته! چه چیزی بیشتر از راحتی می‌تونه برای یه خرید کمک کننده باشه؟ اینکه شما بتونین توی هر ساعتی از شبانه روز و حتی از توی تخت خوابتون خرید کنین می‌تونه شگفت انگیز باشه. اون هم توی ساعتی که هیچ مغازه‌ای باز نیست و حتی یک مسئول فروش هم توی هیچ فروشگاهی وجود نداره. تصور کنین بشه هر لباس رو هر چقدر که می‌خواید نگاه کنید و هیچ فروشنده ای وجود نداشته باشه که اصرار کنه این لباس برای شما عالیه! فقط کافیه کمی از احساسی که موقع ایستادن توی صف اتاق پرو یا گیرکردن توی ترافیک شلوغ‌‌ترین ساعت شهر دارین رو به یاد بیارین تا موقع خرید اینترنتی یه نفس راحت بکشین! راستی یه مزیت بزرگ خرید اینترنتی اینه که می‌تونین از شر آلودگی‌های موجود توی فروشگاه‌ها هم خلاص بشین.

دیگه نگران جیبت نباش!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

به ۳ دلیل خرید از فروشگاه‌های اینترنتی باعث می‌شه با قیمت مناسب‌تری کالای مورد نظرتون رو پیدا کنین:

دلیل اول: فروشگاه‌های اینترنتی دست واسطه‌ها رو از فرآیند قیمت گذاری کوتاه می‌کنن؛ پس می‌تونین توی فروشگاه‌های اینترنتی هر محصولی رو با پایین‌ترین قیمت بازار پیدا کنین.

دلیل دوم: به راحتی و بدون اتلاف وقت می‌تونین قیمت‌ها رو مقایسه کنین تا بابت محصولی که نیاز دارین کمترین هزینه رو بپردازین.

دلیل سوم: خیلی از سایت‌ها مثل فروشگاه اینترنتی کیف روم، توی زمان‌های مختلفی از سال، تخفیف‌های فصلی و کوپن‌های تخفیف در اختیار شما قرار می‌دن تا بتونین خرید پرسود‌ی رو تجربه کنین.

علاوه بر همه این‌ مزیت‌ها، با خرید اینترنتی، از هزینه‌های جانبی رفتن به خرید حضوری مثل هزینه بنزین هم خلاص می‌شین.

راحت‌ترین روش برای تنوع طلب‌ها!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

تنوع یکی از بهترین مزیت‌های خرید آنلاینه؛ به این ترتیب شما با یه جست و جوی کوچیک می‌تونین همه کالاها و برند های مورد علاقه‌اتون رو پیدا کنین. یکی دیگه از مزیت‌هایی که خرید آنلاین در اختیار شما می‌ذاره اینه که دیگه به موقعیت جغرافیایی خودتون برای خرید محدود نیستین و می‌تونین از هر شهر یا کشور دیگه‌‌ای به غیر از محل سکونتتون هم سفارش ثبت کنین. دقیقا به خاطر همین مواردی که بهش اشاره کردیم قطعا توی مواردی مثل رنگ یا سایز لباس هم انتخاب های بیشتری خواهید داشت.

مطمئن باش همه چیز تحت کنترله!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

بسیاری از اوقات، زمانی که درحال خرید توی یک فروشگاه بزرگ هستین، بیشتر از چیزی که نیاز دارین خرید می‌کنین. گاهی تمایل به خرج کردن هرچه بیشتر باعث می‌شه چیزهایی رو بخرین که عملا هیچ احتیاجی به اون‌ها ندارین. بعضی از اوقات هم چیزی که دقیقا نیاز دارین توی فروشگاه موجود نیست و مجبور می‌شین اون رو با محصول دیگه‌ای جایگزین کنین. قطعا هیچکدوم از این موقعیت‌ها برای شما خوشایند نیست. با خرید آنلاین، نیازی نیست اجازه بدین موجودی فروشگاه خریدتون رو به شما دیکته کنه! بلکه قراره همون چیزی که دقیقا احتیاج دارین رو به راحتی پیدا کنین. با وجود این مزیت، دیگه کاملا کنترل خریداتون دست شماست!

راحت‌تر از همیشه مقایسه کن!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

مقایسه دو محصول با هم و بدست آوردن اطلاعات از هرکدوم اون‌ها، کاریه که می‌تونه موقع خرید حضوری شما رو حسابی گیج کنه؛ اما قطعا زمانی که در حال خرید آنلاین هستین هیچ دردسری در این مورد ندارین! می‌تونین اطلاعات دقیقی از هر محصول بدست بیارین و نظرات بقیه خریدار‌ها رو هم بخونین تا مطمئن بشین محصولی که انتخاب کردین، بهترین گزینه موجود برای شماست.

خاطرات بد با فروشنده‌ها رو فراموش کن!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

بیشتر اوقاتی که صرف خرید می‌کنین در واقع در حال خرید چیزهایی هستین که بهشون احتیاجی ندارین! حتما موقعیت‌هایی رو به یاد میارین که فقط به خاطر اصرار فروشنده‌ها یک محصول رو خریدین و یا مهارت‌های فروش اون‌ها شما رو ناخودآگاه وادار به خرید چیزی کرده که از قبل بهش احساس نیاز نمی‌کردین. خبر خوب اینه که موقع خرید آنلاین هیچ فروشنده‌ای با شما صحبت نمی‌کنه! می‌تونین بدون تحت فشار قرار گرفتن فقط چیزهایی که لازم دارین رو بخرین و هرچقدر دلتون می‌خواد محصولات مختلف رو بررسی کنین.

هرچه می‌خواهد دل تنگت بخر!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی این امکان رو به شما می‌ده که بدون خجالت هرچیزی که نیاز دارین رو سفارش بدین. دیگه نیازی نیست نگران پیش داوری و نگاه‌های عجیب بقیه باشین؛ اگر خرید چیزی رو دوست دارین هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تونه جلوی انتخاب شما رو بگیره و این فقط یکی از مزیت‌های فوق‌العاده‌ مربوط به خرید اینترنتیه.

صحبت با یک جفت گوش شنوا!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

همونطور که گاهی برای خرید حضوری احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارین؛ ممکنه زمانی که درگیر خرید اینترنتی هستین هم سوالاتی براتون پیش بیاد. این که بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی، مثل کیف روم، در بخش پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما هستن باعث می‌شه با خیال راحت خرید کنین و نگران مشکلات احتمالی نباشین.

همه با هم؛ برای طبیعت

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

شما با خرید اینترنتی به طور مستقیم به داشتن جهانی پاک‌تر کمک می‌کنین. شهری رو تصور کنین که اکثر مردمش برای خرید‌ از ماشین‌های شخصی استفاده نمی‌کنن و حتی ملزوماتشون رو هم به صورت اینترنتی خریداری می‌کنن؛ قطعا این شهر هوای سالم‌تری خواهد داشت. در ضمن با خرید اینترنتی احتمال ابتلای شما به عنوان بیماری‌های ویروسی و تنفسی هم کاهش پیدا می‌کنه.

وقت طلاست!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

با خرید از یک فروشگاه اینترنتی دیگه نیازی نیست ساعت‌ها توی ترافیک شهری گیر بیوفتین و یا توی صف طولانی صندوق فروشگاه دچار پا درد بشین! حتی نیازی نیست مستقیما برای پیدا کردن محصول مورد نظرتون توی فروشگاه‌های مختلف چرخ بزنین؛ فقط کافیه اسم محصولی که نیاز دارین توی گوگل(یا هر موتور جست و جوی دیگه‌ای) وارد کنین تا در عرض چند دقیقه خریدتون نهایی بشه. شاید تا حالا بهش توجه نکرده باشین ولی حذف شدن همین سه مورد از فرآیند خریدتون، می‌تونه به شما بیش از چیزی که فکرشو می‌کردین برای بقیه فعالیت‌هاتون زمان بده!

مزه‌ی خرید آگاهانه رو بچش!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

حتما برای شما هم پیش اومده که موقع خرید حضوری، فروشنده نتونسته اطلاعات دقیقی راجب محصول مورد نظرتون به شما بده. یا گاهی اوقات در مورد یک ویژگی محصول سوال داشتین ولی هیچ فروشنده‌ای جواب شما رو نمی‌دونسته. توی همچین موقعیت‌هایی واکنش شما چیه؟ یادتون باشه وقتی که در حال خرید اینترنتی هستین علاوه بر دسترسی به توضیحاتی که توی صفحه مربوط به هر کالایی درج شده، به راحتی می‌تونین عکس یا اسم محصول مورد نظرتون رو جست و جو کنین. با این روش می‌تونین همه اطلاعات مورد نظرتون رو فقط در عرض چند دقیقه بدست بیارین.

۲۴ ساعته به فکر خرید باش!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

بازارمحلی یا مرکز خرید محبوب شما چه ساعت‌هایی فعالیت می‌کنه؟ همه افراد با شروع هر روز، یک لیست بلند بالا از فعالیت‌هایی دارن که باید انجام بشه؛ رفتن به سرکار، مراجعه به بانک یا خیلی از فعالیت‌های دیگه همه باید سر زمان خاص خودشون انجام بشن و اگر خوش شانس باشین فقط توی تعطیلات آخر هفته می‌تونین به فکر یه خرید درست و حسابی باشین. در مقابل این شرایط سخت، فروشگاه‌های اینترنتی ۲۴ ساعته در دسترس شما هستن و می‌تونین حتی زمانی که توی تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی نشستین از اون‌ها خرید کنین. این روش برای وقتی که به یک محصول شدیدا احتیاج دارین می‌تونه عالی باشه.

مطمئن باش بی‌خبر نمی‌مونی!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

شاید در نگاه اول خرید از یه فروشگاه اینترنتی سخت به نظر برسه. قراره کالایی رو بخرین که تا حالا از نزدیک مشاهده نکردین و بعد از خرید نمی‌دونین که سفارشتون توی چه مرحله‌ای قرار داره. اما خبر خوب اینه که بعضی از فروشگاه‌ها، مثل فروشگاه اینترنتی اتاق کیف، مراحلی که سفارش شما طی می‌کنه رو از طریق پروفایل کاربری شما بهتون نمایش می‌دن. همچنین هر سوالی که در مورد سفارشتون داشته باشین توسط بخش پشتیبانی تلفنی پاسخ داده می‌شه.

حرف آخر!

با مزایای خرید اینترنتی بیشتر آشنا شوید!

ما توی این مطلب سعی کردیم مزایایی از خرید اینترنتی رو برای شما نام ببریم که شاید در حالت عادی کمتر بهشون توجه کنین. طبیعیه که خرید اینترنتی مزیت‌های بیشتری مثل امکان تعویض سایز و یا مرجوع کالا هم داره. اگر تا به حال خرید اینترنتی نداشتین و یا از آخرین خریدتون زمان زیادی گذشته؛ می‌تونین همین الان با سر زدن به فروشگاه اینترنتی اتاق کیف از دنیای شگفت انگیز کیف های زنانه سنتی و فانتزی دیدن کنین. اینطوری خیالتون از بابت یه خرید پرسود و مطمئن راحت می‌شه؛ چرا که اتاق کیف نماد اعتماد الکترونیکی داره و همیشه در تلاشه تا رضایت مشتری‌ها رو به دست بیاره.

راستی! خوشحال می‌شیم نظرات، پیشنهادات و یا سوالاتتون رو زیر همین مطلب برای ما بنویسین تا با نگرش شما بیشتر آشنا بشیم:)

دیدگاه شما
فوتر مجله
استفاده از مطالب فروشگاه اتاق کیف فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق متعلق به این فروشگاه می‌باشد. Copyright © 2017 – 2023
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.